Wanneer is mijn inschrijving compleet?
Wanneer is mijn inschrijving compleet?
Als u zich inschrijft, maak dan ook de betaling helemaal af. Klik niet op OK of "ga terug naar de website", maar wacht tot u vanzelf terugkeert naar www.pvamuse.nl. U ontvangt dan een mail dat u bent ingeschreven en uw ticket. Pas dan bent u, en eventueel uw collega of introducé, ingeschreven voor het evenement. Als uw inschrijving op "incompleet" staat bent u niet ingeschreven en wordt uw naam uit de deelnemerslijst verwijderd. Mocht daarna de activiteit volgeboekt zijn, dan heeft u geen recht om alsnog deel te nemen.
Kan ik mijn bank gegevens zelf wijzigen?
Kan ik mijn bank gegevens zelf wijzigen?
U kunt uw bankgegevens zelf niet wijzigen. Indien u uw bankgegevens wilt wijzigen stuurt u het wijzigingsformulier automatische incasso naar
de ledenadministratie. U kan het formulier hier downloaden
Ik krijg de melding Registratie mislukt: Verificatie code is niet gevonden.
Ik krijg de melding Registratie mislukt: Verificatie code is niet gevonden.
Indien u de onderstaande foutmelding krijgt is de kans groot dat u voor een tweede maal op de activatielink van uw e-mail heeft geklikt. Er is dan niets aan de hand en de kans is groot dat u al geregistreerd bent. U kunt dit checken door uw account naam op te vragen. Als u een e-mail ontvangt met uw accountnaam bent u geregistreerd. Op de pagina "Veelgesteld vragen" kunt u lezen hoe dit moet.

Ik heb mijn activatiemail niet ontvangen
Ik heb mijn activatiemail niet ontvangen
Indien u uw activatie e-mail en inloggegevens niet hebt ontvangen kunt u eens kijken of uw spamfilter deze e-mailtjes niet in de spamdirectorie heeft geplaatst. Amuse heeft geen invloed op uw spamfilter en helaas gebeurt het regelmatig dat deze e-mailtjes in de spamdirectorie terecht komen.
Hoe kan ik mijn Wachtwoord wijzigen
Hoe kan ik mijn Wachtwoord wijzigen
Als u uw wachtwoord wilt wijzigen, ga dan via:
Menu >> Ledenadministratie >> Mijn gegevens beheren
naar de pagina "Mijn gegevensaanpassen" om uw wachtwoord aan te passen.
Vul het wachtwoord dat u wilt gebruiken in (Zie waar de pijl naar wijst) en klik op "Opslaan" .

Hoe kan ik mijn E-mailadres wijzigen
Hoe kan ik mijn E-mailadres wijzigen
U hoeft geen gebruik te maken van uw Amphia mail. Als u uw e-mailadres wilt wijzigen, ga dan via:
Menu >> Ledenadministratie >> Mijn gegevens beheren
naar de pagina "Mijn gegevensaanpassen" om uw e-mailadres aan te passen.
Vul het e-mailadres dat u wilt in en klik op "Opslaan".

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam opvragen
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam opvragen
Wanneer u de accountnaam waarmee u kan inloggen op deze website vergeten bent, kan u deze op de volgende manier opvragen:
Klik op het vraagteken waar het pijltje naar wijst. Er verschijnt een nieuwe scherm waar er om het e-mailadres wordt gevraagd dat u voor deze site in gebruikt heeft. Nadat het e-mailadres is ingevuld wordt de accountnaam naar dit e-mailadres gestuurd.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent om in te loggen op deze website, kunt u op de volgende manier een nieuw wachtwoord opvragen:
Klik op het vraagteken waar het pijltje naar wijst (Zie onderstaande afbeelding).
Er verschijnt een nieuw scherm waar om het e-mailadres wordt gevraagd dat u voor deze site in gebruik heeft. U moet het correcte e-mailadres gebruiken anders werkt het niet.
Nadat het e-mailadres is ingevuld wordt er een e-mail met een verificatiecode naar uw e-mailaccount gestuurd.
U logt in op uw e-mail account en zoekt de toegestuurde e-mail op. In deze e-mail staat de verificatie code, vul deze samen met uw accountnaam in op het nieuwe scherm en u kunt uw nieuwe wachtwoord ingeven.
